2010-08-28

Doa ANNISA

 Bismillah...

Ya ALLAH maafkan aku..., tak bisa begitu memahami segala keputusanmu...,
aku terlalu jauh tergelincir hingga kini aku serasa tak dapat berdiri lagi melihat terangnya mentari...

aku berdiri dalam kebutaan dan kesunyian yang terus saja menggoda nurani...,
memang benar SYAITAn tak pernah lelah menggoda manusia...,

YA ALLAH permudahlah jalan hamba untuk segala keinginan hati..., jadikanlah hati hamba meridhoi segala keputusan-keputusan dengan apa- apa yang kau percepaat dan apa-apa yang kau perlambat....,

Ya ALLAH permudahlah hamba dalam mensyukuri segala rahmat mu....,

Begitu jauh rasanya aku meninggalkanmu..., maaf kan aku 

       Ya ALLAH aku berlindung kepadamu dari segala keburukan yang menyelinap di setiap kebahagiaan,

Tidak ada komentar:

 
blogger template by arcane palette